tirsdag den 18. august 2009

Velkommen (igen) og begrebet at gøre sig nørdet bemærket

Hey yo og velkommen til min blog :D


Jeg er en sød lille pige, som har fået navnet Line. Jeg har bestemt mig for at begynde at blogge igen, og det ville være skønt, hvis I ville kigge forbi en gang imellem, hvis I ellers har lyst. Jeg oprettede denne blog en gang sidste år, fordi jeg gerne ville begynde at blogge, men man kan vist roligt sige, at det ikke gik så godt. Fik skrevet 6 indlæg, og det var så det, tsk.. Jeg har slettet de gamle indlæg for at starte på en frisk, for der er egentlig sket ret meget i løbet af dette år. Det vil jeg nu ikke begynde at gå i detaljer med, for jeg har en eller anden svaghed for at prøve at få ting, som er røvkedelige at høre om - som f.eks. mit liv - til at være helt vildt spændende, og tro mig, det går ikke altid lige godt.

Nå, men blogindlæg.. Ja, jeg er lige (det vil sige for en time siden) kommet hjem fra skole. Den almindelige, kedelige folkeskole, hvor man - nu hvor man er kommet i ottende - får alt for mange lektier for i. Vi havde historie. Det var bare repetition fra sidste år. Kan huske, Knud spurgte efter, hvad de franske konger hed, og så svarede jeg så Ludvig. Rikke siger jeg er nørdet, når jeg siger sådan noget – jeg kalder det bare almen viden, men altså.. :P Engelsk. Vi har åbenbart om tresserne. Der gjorde jeg mig vidst nørdet bemærket ved at sige en helt masse om Twiggy på engelsk. Matematik. Der gjorde jeg mig vist ikke nørdet bemærket. Og hvis jeg gjorde, så.. Nej, alle har vist fanget det der algebra-ting, så nu kan de i hvert fald ikke klage over, at jeg er den mest nørdede. :P Desuden er jeg stadig ikke færdig, sad og snakkede med Sofie og Rikke det meste af tiden. Dansk. Kedeligt. Vi havde en prøve, hvor jeg, når vi ellers får den tilbage, sikkert også gør mig nørdet bemærket. Haha.

Jeg håber på snart at skrive igen :D

Line

PS: Da jeg startede på indlægget, var det altså en time siden, jeg kom hjem!

2 kommentarer:

Rikke sagde ...

Line? Du er nørd :D Du kan det HELE! Dansk, tysk, engelsk, matematik! xD Det hele..

Line sagde ...

Det gør mig da ikke til en nørd xD Det er jo ikke fordi jeg ligefrem sidder med næsen i bøger 24/7 xD Jeg er bare født klog, sådan er det 8D