torsdag den 27. august 2009

Hop, hop, hop.

Vi har helt klart Aalborgs sejeste 8. klasse! Og Danmarks! Og Verdens! Vi er generelt bare verdens sejeste klasse! Og det bedste er, at vi ikke engang behøver en konkurrence til at bevise det! Vi er det bare!

Yeah. Var til sådan noget 'Aalborgs sejeste 8. klasse' i går. Vi vandt desværre ikke, men det var en rigtig god dag alligevel! Det sjoveste var helt klart sækkeløbet! Det var en kæmpe sæk, hvor der skulle 5 mennesker ned i, og så skulle der ellers bare hoppes! Jeg var godt nok ikke med, men det var simpelthen så morsomt at glo på! 'En, to, tre, HOP! Nej ups, op igen Magnus! En, to, tre, HOP! Hov nej, du skal ikke stå på kanten, så kan vi ikke hoppe! En, to, tre, HOP! Nejnejnej, vi skal hoppe på HOP!, ikke på tre!' Men til trods for alt det, vandt vi rent faktisk! Overlegent endda! HAH! Lær det! Vi kan bare det der med sækkeløb! Verdens sejeste disciplin!

Og ja, så blev det selvfølgelig også torsdag igen. Hurra for korte skoledage. Dansk. Vi skulle tegne. Tegne. Tegne? Tegne?! TEGNE?! Jeg kan ikke tegne. Min tegning blev grim. Den person, der kan gætte hvad den forestiller får en gåtur til Skagen og tilbage igen. Bemærk: Ingen overnatning, den må i sgu selv stå for. Samfundsfag. Vi havde en praktikant, og det var faktisk ikke så kedeligt, indtil jeg begyndte at synes, det var kedeligt. Vil faktisk hellere have Frank så. Tysk. Øhm.. Hostkedeligthost. Og så fik vi lektier for. Som altid, bare mange. Som altid. Ja, okay.

Jeg vil godt lige tillade mig at klage over, at der er for lang tid til, at guitarundervisningen starter igen. Jeg glæder mig sådan, elsker simpelthen at være der. Kan vildt godt lide den guitarlærer, jeg har, han er vildt dygtig. Og så gør han undervisningen interessant. Endelig en der kan finde ud af det.

Line

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Line
Blablabla.
Hilsen mormor