søndag den 20. december 2009

4. søndag i advent.

Okay, jeg har lige lyst til at fortælle, hvor stolt jeg er over min bedste veninde: Hun er endelig blevet færdig med New Moon og er nu gået i gang med Eclipse. Go Rikke! (Så er det bare, min hjerne ikke forstår, hvordan hun har kunnet lade være med at læse dem i så lang tid, men altså, jeg er jo en nørd, right?)

Anyway, i dag har jeg været ude at besøge min mors kusine, hendes mand og deres piger, fordi jeg skulle bytte gaver med pigerne, og det var rigtig hyggeligt. Faktisk troede vi ikke, de var hjemme, da vi kom, selvom vi havde lavet en aftale, for der så ret slukket ud udefra. Det var de så heldigvis. Da vi kom ind spiste vi julesmåkager og drak saftevand og sludrede lidt frem og tilbage. Lidt senere kom pigernes far hjem, for han havde været ude i Gigantium til et eller andet modelflyveklub-halløj. Udover at gå op i modelflyvemaskiner, går han også op i teknologi. In fact, Sarah, den ældste af pigerne, har faktisk fået hans gamle iPhone, hvorimod sådan en som mig kun har haft en i hånden en enkelt gang. (Og det var en fantastisk enkelt gang, Nanna, tusind tak!) Og udover det går han også op i musik, og han har faktisk en rigtig god musiksmag. Han er sådan en person, der har mindst en koncertbillet hængende hjemme på opslagstavlen all the time. I dag havde han faktisk to forskellige, den ene med Mark Knopfler, den anden kan jeg ikke huske, og sidste gang jeg var ude ved dem, var det vist Metallica. Og jeg citerer: "Faktisk mangler jeg også at få købt en til - Michael Buble i Hamburg." Psssh. Tsk. Michael Buble. I Hamburg. Og billetterne koster kun noget lignende 200 euro. Pssh. I Hamburg. Ja selvfølgelig. Jeg er overhovedet ikke misundelig over, han bare sådan tager til koncert i Hamburg. Tsk.

Ellers skulle jeg sådan set også have været i kirke i dag, men jeg føler mig lidt sløj, så det kom jeg altså ikke.

Uh, og der er jo 4. søndag i advent i dag, hvilket selvfølgelig betød adventsgave til Line. I dag fik jeg et par overknee-strømper til og Ghost på dvd. Mmm, Patrick Swayze. Skal vi snart have godtefilmaften med lækre mandlige hovedroller, Rikke?

Jeg bliver aldrig god til afslutninger. Eller indledninger for den sags skyld (Tag bare et kig på mit ekstremt kreative bud ovenfor. (Selvironien længe leve)).

-Line

2 kommentarer:

Rikke sagde ...

Jaaaaa, go mig xD Ja, det skal vi i hvertforfald! :D Hehe.. :b

Line sagde ...

Jaaah! Og uuuuh, han er lækker :b