tirsdag den 15. december 2009

Tokio Hotel. Woohoo.

Okay, jeg vil godt lige gøre status over alt det TH-bla, jeg har skrevet herinde. (Og i dette sammenhæng er 'bla' ikke et dårligt ord).

D. 18. august skrev jeg et indlæg om TH's nye musik og sådan lidt af hvert, og jeg må nok sige, at jeg har ændret min mening meget siden da. Ja altså.



"Jeg kan VIRKELIG ikke lide hans frisure for tiden." Det var hvad jeg skrev om looket ovenover. Lad os bare sige, at jeg er blevet klogere. In fact, det er mit yndlingslook af alle Bills, og det er på grund af - ja, jeg ved godt, jeg er underlig - at han ser ultra feminin ud med det. Det er mega ulogisk, selv jeg kan se det. Til gengæld kan jeg også rigtig godt lide den nye(re) hanekam, og den får ham ligesom til at se maskulin ud, så ja. Hm.

"Jeg hørte den nye 'Love And Death' lidt tidligere idag, og jeg kunne da virkelig ikke lide den! De må virkelig have gjort sig umage for at få den til at lyde så dårligt." Den tyske version af Love & Death, Träumer, var bare min 'instant love-sang'. Jeg elsker den sang - også på engelsk.

"Og apropos det nye album, så må jeg sige, at jeg sys, navnet er ret underligt." Jeg må give mig ret. Det er underligt. Jeg synes stadig, det lyder ... ridiculous, ja, men ved I hvad, der lyder endnu mere ridiculous? 'Welcome to Humanoid City tour". Jeg må le.

http://www.youtube.com/watch?v=pixh3PURxqw
Til sidst kan I jo sidde og nyde den fine (ehøm) nye video til World Behind My Wall. Hvorfor var det lige, de ikke lavede video til Lass uns laufen? Altså jeg spørger bare. Og forresten, jeg venter lige lidt med at give min mening om den til kende, for jeg ved, den vil ændre sig mindst en million gange inden jul, og jeg gider ikke til at skrive alle de forskellige meninger, jeg nu får i løbet af en uge.

Fortsat glædelig 15. december. Og put noget gran i håret.

-Line

Ingen kommentarer: