mandag den 28. december 2009

Shit, mandag. Nej vent - jeg har ferie!

Ja det har jeg sørme. Og i anledning af samme, valgte jeg at sove længe. Eller nej, det var ikke noget, jeg valgte, det var noget, min underbevidsthed valgte. Faktisk var mit vækkeur (apropos vækkeur, jeg har sådan en eller anden underlig idé om, at hvis jeg ved en fejl kommer til at stille mit ur til for eksempel 7.31 istedet for 7.30, at jeg så bliver nødt til at trykke de 59 gange ekstra, fordi jeg ikke vil stå op et minut over halv, og det bare fordi, jeg synes, det lyder dumt at stå op et minut over istedet for bare lige på slaget - og I har nok glemt hvad det var jeg skrev før parantesen nu, så I kan ligeså godt læse det igen) stillet til kl. 8.15, og jeg stod da også op der, for jeg skulle have været inde og bytte et par julegaver, men min mor har været sløj på det seneste, så det kom vi ikke. Derfor lå jeg mig selvfølgelig op under dynen igen, og lige pludselig var klokken bare 12.30.

Som I kunne se på mit forrige indlæg, har ovenstående forvirret min dag lidt. Det er nu egentlig også ligemeget. Men altså, ellers har jeg brugt min dag på at få startet på et af mine konkurrence-projekter, denne gang til en Boogie-konkurrence. Jeg er faktisk ret tilfreds med resultatet indtil videre, men nu må vi se. Og jeg fortæller jer ikke, hvordan min trøje ser ud, men jeg skal nok tage et billede, når konkurrencen engang er blevet afsluttet. Jeg har nemlig sådan et princip med, at jeg ikke viser ting til konkurrencer, før konkurrencen er afsluttet, da jeg er en meget paranoid person (jaja, sikkert), der tror på, at nogle mennesker kan finde på at stjæle andres værker. Okay, det lød lidt sygt, men - vel og mærke i en lidt twistet udgave her - det er i bund og grund derfor, jeg ikke smider det ind med det samme. Og så også lige det fact, at trøjen ikke er færdig endnu. Men jeg glæder mig mega meget til, den bliver færdig.

Det var vist det. For det er sådan set det, jeg har brugt min dag på. Hov, og fik jeg forresten skrevet, at jeg har haft virus på min computer, og at det var derfor, jeg ikke uploadede noget i lørdags? Nej, det tror jeg ikke, jeg fik sagt. Men det var altså derfor.

-Line

Ingen kommentarer: