fredag den 25. december 2009

Ugens top 3 - ting, jeg ikke fik i julegave.

Hey yo.

Ja, denne uges liste vil simpelthen være en top 3 over ting, jeg ønskede mig, men som jeg desværre ikke fik i julegave.

Og jeg har simpelthen lige bestemt mig for, at jeg vil starte fra bunden, så der er vist ikke andet at sige end (og det er nu, I skal tænke, at dette bliver sagt med sådan en stemme a la dem der, der snakker før og efter tv-programmer):

Nummer 3..

En million. Ej okay, men det var fordi jeg havde sådan en quick-skraberkalenderdims her i år, som min mor gav mig, for at teste min tålmodighed, hvilket faktisk gik bedre end forventet. Og jeg var bare mega tæt på at vinde 5000 kroner (Og 100 kroner, men det er jo i den billige ende). Jeg vandt godt nok en halvtredser, men jeg ville godt nok gerne have haft de to ekstra nuller i enden af den. Eller den der million, det ville heller ikke have været så tosset.

Nummer 2..

Guitarer. I flertal! De to, jeg specifikt tænker på lige nu, er begge to ejet af Tom Kaulitz, og jeg er SÅ misundelig. (Sidespor: Jeg har tænkt mig at smide en youtube-video ind af den ene, og jeg faldt lige over en tutorial af den sang, jeg skal bruge. Den vil jeg bare øve i morgen!) Anyway, det var den video, jeg kom fra..



Jeg har ingen anelse om, hvilken guitar det er, altså udover at det er en Gibson, men den lyder bare SÅ godt!












Den anden guitar er denne, også en Gibson, tror den hedder Silverburst, men det er ikke noget, jeg er sikker på. Jeg kan virkelig godt forstå, hvorfor Tom blærer sig med den. Og Rikke, jeg håber stadig, vi har den der dufårtomjegfårhansguitarer-aftale.

Nummer 1..

Ja, sidst men ikke mindst er mit højeste ønske altså 28 timer i døgnet. Jeg flytter altså snart til Brønderslev, hvis de ikke indfører det her i Aalborg.

Woohoo, jeg blev færdig!

-Line

2 kommentarer:

Rikke sagde ...

Så længe jeg bare får Tom - så må du aaaaaalle de guitarer du vil xD

Line sagde ...

Må jeg så også få hans lillebror? :D