onsdag den 6. januar 2010

Snow day.

Hejsa.

Jeg har haft fri fra skole i daaaaaag! Woohoo! Det ligger sådan, at os nordjyder har været rigtig heldige med ikke at have haft den der 'politiet fraråder al udkørsel'. Altså lige indtil i går. I går var jeg i skole, som jeg plejer, men da der var begyndt en ret ond snestorm, fik vi fri til middag. Jeg gik over til min moster, og så var jeg ellers strandet der indtil for en times tid siden, hvor jeg endelig kunne komme hjem. Så nu sidder jeg ellers her og håber på, at vi får fri igen i morgen, for jeg har sådan set ikke rigtigt lyst til at komme i skole i morgen, nej. Desuden vil jeg også godt lige tilføje, at det faktisk ikke rigtigt har slået mig, at jeg har haft fri, for min moster har hverken internet eller capo. Thank God at hun i det mindste havde fået sin dvd-afspiller til at virke, og at der var varm kakao-pulver. Ej, det var nu meget hyggeligt, men jeg vil gerne have sådan en sidvedcomputerenindtildinarmfalderaf-dag..

I må hygge jer.

-Line

Ingen kommentarer: