fredag den 26. marts 2010

Tralala.

Heeej!

Okay, man kan vist godt sige, at det er ved at være et stykke tid siden, jeg skrev sidst.. Jeg har haft travlt med alt muligt andet.. Jeg håber det går. Nu skriver jeg jo i det mindste, og så kan det være, Rikke bliver glad igen.

Anyway. I denne uge er der egentlig sket mange interessante ting. Der var X Factor-gudstjeneste i kirken i onsdags, hvilket egentlig var ret sjovt. Jeg spillede guitar til to numre, og Camilla og jeg sang "solo". Og "solo" er i anførselstegn, fordi man jo ikke rigtigt kan kalde det solo, når vi synger på samme tid. Men altså, I ved nok hvad jeg snakker om, og hvis I ikke gør, så må I jo smide en kommentar og skrive det, ja altså. I går var der skolefest, og jeg var der fra klokken lidt i 7 til lidt i 9. Jeg startede med at se noget af musicalen, men Rikke og jeg skulle stå i klassens bod fra kl. kvart i 8, så vi blev nødt til at gå tidligere. Så stod vi ellers der, og prøvede at få folk til at købe pølser. .. ...... ........................ ... ..Ikke det nemmeste i hele verden. Nå, men vi fik da overtalt Mikkel til at købe et kyllingespyd, og hvis man spørger mig, er det en sejr i sig selv! Da boden lukkede, gik vi over og købte lidt slik, og så faldt vi i en meget interessant snak med Madsmatik-Mads, hvilket var rigtig hyggeligt, for vi har ikke rigtigt snakket med ham på det seneste, og han er bare aldrig vikar, så vi har ham aldrig. Nå, men han lovede os at lære os at dividere i en tysktime. Jeg kan sådan set godt dividere, men jeg vil gerne med bare for underholdningens skyld, haha! I dag har der så været oprydningsdag på skolen, og vi ryddede ikke op, for der var ikke noget at rydde op på, og vi havde ikke nogen lærer i den første time. Vi havde faktisk kun 3 timer, for vi skulle først møde klokken kvart i 9, og så havde vi fri igen klokken 20 minutter over 11. Og nårh ja, så da vi kommer ud til cyklerne, finder Nanna ud af, at hun har fået den forkerte cykelnøgle med, så kun bliver nødt til at gå hjem. Jeg trækker så hele vejen hjem med hende, og 2 minutter efter jeg er kommet ind af døren, får jeg en sms, hvori der står "min cykelnøgle lå i min lomme". Flot Nanna, rigtig flot! Ellers har jeg været ude i storcenteret i dag, og jeg fik købt New Moon, så den skal jeg se - om ikke det hele, så i hvert fald noget af den - efter X Factor Special eller hvad det nu hedder.

Jeg tror, jeg vil hoppe en tur i bad.

See you!

-Line

2 kommentarer:

Rikke sagde ...

Den tager du lige med herhjem, du gør! :D

Line sagde ...

Jaaaaaah! :D