torsdag den 22. juli 2010

Bjergbestigning.

Hey yo!

Og hvad laver jeg så i dag? Jo ser du, egentlig ikke det store ud over at bestige Tourmalet. Ja okay, på tv, right. Uha, der er vist styrt.. Sanchez, han er fandme nummer 3 i klassementet, og de siger, han ser ud til, han ikke kan få luft! Så er han nok ude af spillet i klassementet.. Uha. Anyway. Ej nej, ikke anyway endnu, for nu er jeg lidt pissed på Contador, for på etapen i mandags accelererede han forbi Andy Schleck, da han havde tabt kæden, og så tog han den gule trøje. Nu siger han så, at feltet skal holde igen for Samuel Sanchez - hvilke principper kører han lige efter? Ej altså..

ANYWAY. I går fik jeg taget pasbilleder, og guess what? Jeg ser mega grim ud på dem. Ihh altså! Nå, men bagefter tog min mor og jeg et smut ind til byen, hvor jeg købte Tokio Hotels nye live dvd. Jeg synes ikke, det er deres bedste, og så alligevel, for det er sådan set lidt ligesom at genopleve d. 1. marts, bortset fra at dvd'en har den engelske setliste, og at drengene spillede den tyske i Danmark - hvilket jo var AWESOME, men det er en helt anden sag. Jeg syntes bare, der var altaltalt for lidt twins deri. Altså ikke fordi, de ikke var med, vel, men jeg synes bare ikke, der rigtigt var noget kontakt mellem dem, som der var i Danmark, i hvert fald et par gange. Men altså, jeg skulle jo - uanset hvad - have fat i den dvd, for jeg er vel ikke fan for ingenting?

Nå, jeg tror ikke, jeg har mere at sige. Eller jo, har I set mit fine (not), nye profilbillede?

Jeg tror, det var alt for nu.

Knus fra Line

Ingen kommentarer: