søndag den 25. juli 2010

Hvad fanden skal jeg lave nu???

Ja okay. Nu vil jeg virkelig gerne have en personlig undskyldning fra de franskmænd. For hvad filan har de tænkt sig, jeg skal give mig til at lave i resten af min sommerferie? Just asking. Touren er slut, og det er nederen. MEN, i går lavede jeg en ny baggrund til mig selv (ja, til mig selv. Og ja, den med Tina Dickow var også til mig selv. Så ja, jeg har to computere, er jeg ikke bare udspekuleret?), og den er med The White Knight. Eller rettere, MY White Knight. Forklaring på hvem det er her.

Jeg håber på at få smidt baggrunden herind engang i aften, for jeg har ikke fået sat mit navn på den, eftersom den jo var til mig selv. Men Jeg synes alligevel, I skal se den, så det må jeg lige få gjort.

Hvis jeg finder noget spændende at skrive om, skriver jeg et længere indlæg i aften.

Knus fra Line

Ingen kommentarer: