tirsdag den 20. juli 2010

Natteravn

"Alt for længe har jeg været natteravn, til mange smukke mennesker i indre København. Ser en silhuet, du forsvinder med det samme. Hvor er du nu? Hvor er du nu? Kærligheden kald.."

Jeg kalder på dig!

Nej okay. Men altså. Jeg ER en natteravn. I hvert fald i sommerferien. Jeg har en tendens til at gå i seng tidligst klokken tolv i sommerferien, men det sjoveste er alligevel, når jeg kan holde mig vågen ind til et sted mellem klokken to og fire. Og dog. Det er selvfølgelig kun sjovt, hvis jeg ikke er ved at falde ned af sengen - ja, sengen, eftersom det er der, jeg sidder med min computer - af træthed.

Anyway. Her for tiden har jeg været ved at eksperimentere med Photoshop, og som I - hvis I har været her før - nok har opdaget, er der kommet nyt design og topbanner på bloggen. Jeg er blevet virkelig glad for at lave grafik her på det seneste, og hvis nogen skulle have lyst til at få noget lavet, så vil jeg da hellere end gerne melde mig frivilligt til at lave det. Jeg har i går og i dag brugt min tid på at få en baggrund gjort færdig, som jeg håber på at få lagt ind på bloggen i morgen, så I kan se den. Den er med billeder fra Tina Dickows performance i går, hvor jeg var til Grøn Koncert, og jeg blev faktisk overraskende glad for, hvordan det færdige resultat endte.

For lige at runde Grøn Koncert af, så gik Nanna og jeg hjemmefra lidt over 1, og vi stod på 3. række til Medinas performance. Og som ekstra info, så havde hun en blingbling-mikrofon, og den var NICE! Jeg syntes faktisk - overraskende nok - det var vildt cool, da Thomas Helmig kom ud på scenen og sang 100 Dage med hende. Jeg har aldrig kunnet lide den sang, men det var ligesom rimelig cool, at de begge to var der og sådan. Bagefter gik vi ned til den anden scene og satte os op ad hegnet, indtil der begyndte at komme mange mennesker derned. Så stod den på Tina Dickow, er for tiden er hun min yndlingsartist. Jeg var meget positivt overrasket over hendes performance, og jeg glæder mig endnu mere til koncerten i november med hende nu. Og hov, fik jeg sagt, at vi stod på første række lige foran det mikrofonstativ, der stod ude på "catwalken". Det var nice! Imens Carpark North spillede, gik vi rundt på pladsen i noget af tiden, og i resten af tiden sad vi nede foran scenen med Tanja og Cabrina, som vi stødte på dernede. Så ventede vi på, Alphabeat gik på, og da de så endelig gjorde det, var der virkelig fest og farver! De var virkelig gode til at få publikum med, og dem blev jeg også meget positivt overrasket over. Det eneste, der godt kunne være gjort lidt mere ud af, var Stines påklædning - det var ikke hvad, hun HAVDE på - det var hvad, hun IKKE havde på! Det var godt nok ikke meget! Men ellers var der ikke noget at pege fingre af. Efter Alphabeat, gik vi hjem igen. Jeg synes, Grøn Koncert var en utrolig fed oplevelse, og jeg vil hellere end gerne derover igen!

Jeg tror, jeg vil til at overveje, om jeg måske skulle slukke computeren.

Knus fra Line

..Imens jeg skrev dette indlæg, blev jeg vild med denne sang.

Ingen kommentarer: