søndag den 12. september 2010

Jeg bruger alt for mange penge for tiden.

Ahh, så har jeg bestilt hele House of Night-serien - i hvert fald de bøger, der er udkommet - på Amazon, og jeg har kalkuleret mig frem til, at det kommer til at koste mig cirka 200 kr. mindre, end hvis jeg havde købt hele serien i en regulær boghandler i Danmark - yay! Jeg er faktisk kun i gang med 1'eren, som jeg købte i fredags, men altså, jeg vil have hele serien, og hvis det viser sig, at resten af bøgerne er forfærdeligt forfærdelige, så kan jeg jo bare stille dem til pynt, for de ser noget så nice ud!

Ihh altså, jeg er i boghumør lige for tiden, og det er Rebeccas blogs skyld! Den er nu også mega nice, så jeg har smidt et link op til hende ude i siden. Har I forresten lagt mærke til, jeg har lavet link-listen anderledes?

Knus fra Line

Ingen kommentarer: