torsdag den 23. september 2010

Stress!!

Fuck, jeg synes virkelig bare, jeg laver noget hele tiden!! Sådan en almindelig uge ser for mig sådan her ud:

Mandag - skole fra 8.00 til 14.30, band fra 17.45 til 19.15 (som er i Aalborg, ergo er der også transporttid).
Tirsdag - skole fra 8.00 til 14.30, guitar fra 17.40 til 18.05 (hvis min guitarlærer ikke er forsinket, hvilket han for det meste er), ballet fra 18.30 til 19.30. Her er der også transporttid til og fra Aalborg.
Onsdag - skole fra 8.00 til 14.30 og derefter NOTHING! Eller nej, det er så faktisk min lektiedag, men altså.
Torsdag - skole fra 8.00 til 12.35 (yay for korte dage!), kor fra 16.00 til 17.45, og en gang imellem sangundervisning fra 14.30 til 15.30.
Fredag - skole fra 8.00 til 12.35 og så bare ingenting, hvis man ser bort fra lektierne, of course.

I weekenderne laver jeg så tit og ofte matematikafleveringer, stile, bograpporter, den slags ting, som tager 100 år at lave. Men i den her weekend er jeg i Tyskland, så jeg har ikke tid til at skrive stil!! Ahh, min verden går snart under!!

Anyway, i næste weekend skal jeg rende rundt omkring i Aalborg med en udvekslingsstudent fra Hong Kong, som jeg går til ballet med. Hun er rigtig sød, og jeg glæder mig helt ekstremt til at vise hende byen. Jeg regner med, vi render rundt i byen og derefter tager i zoo. Hvis vi så får tid til det, tager vi måske også på Lindholm Høje museet og hjem til mig. Ihh, det bliver rigtig hyggeligt!

Jeg er stresset og excited! Og derfor skal jeg til at lave lektier. Nu.

Ingen kommentarer: