lørdag den 11. september 2010

Weekend!!!

Capo:

Engelskbog:

Helt ærligt, hvem ligger sin capo i sin engelskbog? Jeg grinede latterligt meget, da Nanna tog sin capo ud af sin bog i engelsktimen og sagde: "nå der var den! Så var det derfor, jeg ikke kunne finde den!"

Udover det har vi fået udleveret en tynd, lille, bog på engelsk (jeg klassificerer den som pixibog), som vi skal læse på to uger, imens vores engelsklærer er på kursus. Og der er en, der har læst den før mig, som har skrevet sit navn og skoleåret, personen læste bogen i, i den, og året, der står, er 88/89. Jamen ihh hvor spændende sådan at kombinere engelsk- og historieundervisningen. Den burde jo være på museum!

Jeg er forresten færdig med tysk stil. Så mangler jeg bare lige at skrive noter til samfundsfag. Og lave problemregning. Og skrive dansk stil. Og engelsk stil. Og læse en bog og skrive bograpport over den. Var der nogen der sagde stress?

Knus fra Line

Ingen kommentarer: