mandag den 22. november 2010

AHHHH, glædesudbrud!!!!!!!!!!!!!

Ja, ja, ja, ja, JA!!!!! ENDELIG! FREAKING FUCKING ENDELIG! (Og ja, hvis nogen skulle være nysgerrig, så er min yndlingstast caps lock i dag, haha).

HURRICANES AND SUNS ER UDEEEEEEE!



Det her øjeblik har jeg virkelig ønsket for disse dejlige drenge, siden jeg blev fan! AHH! EN RADIOVENLIG SANG!!! Og pleeeeeeeaaaaase, please, pretty please, vil alle med en blandet musiksmag eller pop/rock musiksmag ikke godt lytte og fortælle mig, hvad I synes om sangen, nærmere bestemt omkvædet? Jeg vil gerne høre, om I synes, det er ligeså radiovenligt, som jeg synes!! Jeg ville blive overlykkelig for at se nogle kommentarer om den!

Og til Millarikke, som var så venlig at spørge mig efter, hvad jeg havde lavet i min praktikuge, så har jeg været i noget, der hedder Aalborg Kongres og Kultur Center, som er, well, et kongres- og kulturcenter, hvor de har en millionmilliard forskellige arrangementer, blandt andet koncerter, teaterforestillinger, messer, kongresser, store såvel som små møder, alt muligt. Desuden står administrationen derude også for de store koncerter i Gigantium. Jeg nåede at være i bogholderi, lyd, IT, messeafdelingen, booking og PR. Det var vildt spændende! Desuden var jeg ude og se Breaking the Waves, et teaterstykke, og Vinterrevyen, og så var de så søde at give mig billetter til DRs Store Juleshow på fredag!

Jeg tror, det var det hele.

Knus fra Line

2 kommentarer:

Millarikke. sagde ...

Baked Alaska ER altså også bare godt :P
Det lyder godt nok spændende med der der pratik, som om der har været en masse at lave og en masse oplevelser at suge til sig! Men jeg håber, det var godt, for jeg har den holdning, at man skal udnytte sin praktikmulighed fuldt ud! :D

Rikke sagde ...

Den er faktisk rigtig fed den sang! :D Og ja, det lyder som sådan et nummer, man godt kunne finde på at spille i radioen xD