lørdag den 27. november 2010

Day 15

De første 10 sange, der popper op, når min iPod er på bland. Aha. Nu håber jeg, der ikke kommer noget pinligt musik, haha!

1: Fences - Paramore
En af mine absolut yndlingssange af Paramore.
2: Automatic (Remote Control remix) - Tokio Hotel
Jeg kan bedst lide originalen, men det remix er også rigtig fedt!
3: Freunde Bleiben - Tokio Hotel
Nice, nice. Bestemt ikke en af mine favoritter, men i det mindste er det en af de få, der ikke er oversat til engelsk.
4: Hey Stephen - Taylor Swift
Jeg ELSKER Taylor Swift, og den sang er bare SÅ sød!
5: E.T. - Katy Perry
Uhh, den er god!
6: Den Jeg Er - Rasmus Seebach
Rasmus Seebach <3
7: Unwritten - Natasha Bedingfield
Okaaay.. Den har jeg ikke hørt i hundrede år!
8: Two Worlds (Tarzan Soundtrack) - Phil Collins
Phil Collins er awesome!
9: The City / London - Tina Dickow
Vildt flot sang!
10: I Like It Rough - Lady Gaga
Gaga!

Det var det! Hvis I har lyst til at høre sangene, har jeg lagt links på.

Ingen kommentarer: