onsdag den 10. november 2010

Day 4

Nu var det jo lige sådan, at jeg ikke kunne vælge, hvilket billede, jeg ville vise jer, så jeg har altså bestemt mig for at smide to herind. De er begge to fra koncerter (surprise surprise), den samme koncert faktisk, og nu er det jo sådan, at jeg er den lykkelige (not) ejer af et Nikon digitalt lommekamera, der kostede mig den svimlende sum af 900 kroner, så kvaliteten af billeder fra de der rigtig store koncerter er generelt ikke særlig god. Det er kun få af dem, der bliver gode, og det er, når scenelyset finder på at være sød mod mig og give mig en god lysvinkel. Det gjorde det heldigvis på disse billeder, og - som I kan se - er jeg meget stolt af dem, og har derfor brugt begge til grafik her på siden. Jeg har sat tags på, fordi TH-fans er noget kun så onde mod hinanden, og de kan bestemt godt finde på at fortælle andre, at det er dem, der har taget billederne.. Anyway, hvad synes I?


Ingen kommentarer: