søndag den 28. november 2010

Glædelig 1. søndag i advent!

Ahh, sikke en herlig søndag. Jeg tror bestemt ikke, jeg kunne finde noget bedre at give mig til, for denne herlige sygdom er jo så fantastisk, at jeg slet ikke ved, hvad jeg skulle gøre uden.

Okay, scratch that. Jeg. Hader. At. Være. Syg. Især i weekenden.

Selvfølgelig er der også gode ting ved denne hyggelige søndag. Jeg kunne sove længe (på grund af sygdom, selvfølgelig, men det er stadig en luksus), hele huset er pyntet op til jul, jeg har læst i min bog, jeg har ikke lavet nogen lektier (fordi jeg ikke har orket det), min mor lavede vafler og glögg, og jeg fik en adventsgave! Eller nej, jeg fik to. Jeg fik sådan en quickskraberjulekalenderting, og så fik jeg en L'Oreal Paris Lash Architect mascara i brun, som jeg har gået og ønsket mig, siden den, jeg har i forvejen, næsten er slidt op. Så det var jo nice!

Har I fået adventsgaver? Hvis ja, hvad fik I så? Hvis nej, får I så kalendergaver istedet?

Blablabla, jeg er træt, så jeg vil finde noget mindre anstrengende at lave, som for eksempel at sove.

Fortsat glædelig 1. søndag i advent!

2 kommentarer:

Rikke sagde ...

Aww <3 God bedring! :D Ja, jeg har fået sådan noget bodywash med jordbær :D Woooho!

Millarikke. sagde ...

God bedring, så må di se at blive rask, for det er da noget lort at være forkølet i det her vejr. <3
Jeg har fået et Fysik og Kemi Leksikon fra Alinea, som jeg havde ønsket mig, i adventsgave. Hvem sagde geeky? :D