onsdag den 3. november 2010

Update!

Hej!

For bare sådan lige at lave en hurtig, lille opdatering, vil jeg skynde mig at sige, at jeg har lidt (meget) travlt lige for tiden. Vi er lige blevet færdige med årets første terminsprøver i skolen, min mormor er ligeså lige blevet flyttet på plejehjem, og jeg er i gang med at lave en ansøgningspakke, som skal sendes til Australien, så Student Exchange Australia kan finde mig en sød værtsfamilie. Jeg er også i gang med en julekalender til mine to penneveninder og nogle julegaver, som jeg selv laver, så der er nok at se til. Og som om det ikke er nok projekter, så er jeg i gang med at lave en blog til mit udvekslingsår! Jeg skal nok smide linket op, når den er klar.

Her om lidt skal jeg en tur til lægen for at få min lægeerklæring til ansøgningspakken og for at blive vaccineret, så jeg vil smutte igen!

Knus fra Line

3 kommentarer:

Rikke sagde ...

Hvad er det for en blog? :D

Line sagde ...

En udvekslingsblog! :D

Clara sagde ...

Fed blog! Jeg vil også gerne tjekke den anden :)

- Skal vi linke? :)