tirsdag den 18. august 2009

Det var fisen skisme på tide!

Woohoo!! TH er kommet ud med nyt!! :D

Altså, egentlig er jeg ikke TH-fan mere, men jeg lytter stadig til deres musik en gang imellem. Det var ligesom dengang, hvor Sofie og jeg snakkede om dem. "Så du er ikke fan mere?" "Nej." "Orh hvad, kan du så godt se, at Bill er grim og bøsse?" xD Nej, det kan jeg faktisk ikke. Jeg kan VIRKELIG ikke lide hans frisure for tiden, men han er stadig vildt flot. Det kan han jo ikke gøre for. Anyway, jeg hørte den nye 'Love And Death' lidt tidligere idag, og jeg kunne da virkelig ikke lide den! De må virkelig have gjort sig umage for at få den til at lyde så dårligt. Sys overhovedet ikke, det lyder som dem. Til gengæld er jeg fuldstændig forelsket i 'Automatic'. Den er bare AWESOME. Kan godt forstå, den er første-singlen fra det nye album. Og apropos det nye album, så må jeg sige, at jeg sys, navnet er ret underligt. Jeg var helt vild med navnet Zimmer 483, fordi det havde noget bag sig. Har lidt svært ved at forestille mig, hvad der kan være bag ved Humanoid, men det kan jo være, det viser sig at være fuldstændig logisk. Hm.. Glæder mig i hvert fald til, det udkommer.

-Line

Ingen kommentarer: