tirsdag den 8. december 2009

Stil.

Fuck, jeg er da bare mega god til det her 'jeg poster hver eneste dag'-noget, hva'? Seriøst, jeg ville ønske jeg havde en god undskyldning, men det har jeg bare ikke. In fact, jeg har faktisk haft fri både i går og i dag, så der har slet ikke været nogen undskyldning.

Anyway, lige nu sidder jeg og skriver stil. In fact, det gør jeg sådan set ikke, for jeg skriver blog. Men alligevel, jeg har været ved at skrive stil, og jeg er næsten færdig. Jeg mangler bare liiiiige indledningen, og det er ikke bare liiiiige, når det er mig, der skriver stil. Det er faktisk det, jeg synes er sværest. Og jeg burde sådan set gå i gang med den, men jeg undskylder mig med (se, det har jeg rent faktisk en undskyldning for) at jeg lige har siddet og skrevet afslutningen, og at den bare blev mega god, nå!

(Der er nu gået 10 minutter, hvor jeg har siddet og surfet på nettet).

Jeg burde virkelig se at blive færdig med den stil.

-Line

Ingen kommentarer: