onsdag den 9. december 2009

Træthed.

Hej.

Jeg er overmegakodylt træt, men guess what? Jeg har lige (det er over en måned siden, men whatever) fundet sådan en knap i min browser, der hedder mest besøgte, så jeg tænkte, at som et lille hurtigt blogindlæg idag, ville jeg lige smide min top 5 over mest besøgte hjemmesider. Og hvis I ikke kender dem (hvilket I gør, siden jeg er ligeså obsessed med diverse populære sider, som alle andre), vil jeg råde jer til at kigge forbi dem, they're brilliant!

1: Youtube
2: Twitter (følg mig, jeg hedder LinnMeyer!)
3: Facebook
4: THOnlineNews
5: Google

Lol, den var ikke engang særlig spændende. Hov, og en anden side, jeg er ved at blive ret vild med er denne her, de har ret mange konkurrencer, og jeg kan simpelthen ikke lade være med at deltage i dem, selvom jeg aldrig vinder noget.

-Line

Ingen kommentarer: