fredag den 11. december 2009

Skole.

Hejsa

Okay, jeg har bare ingen fantasi til at finde på, hvad jeg skal indlede mit blogindlæg med i dag. Det er fandme for sløvt. Nå, men tager vi da bare og går lige til sagen. Eller, der er (igen) ikke rigtig nogen sag, jeg sådan ligefrem har planlagt at skrive om. Anyway, jeg har været i skole i dag, som i nok godt kunne gætte, siden der er fredag, og at fredag desværre er en skoledag. Og det minder mig om, at jeg synes, det er lidt (meget) unfair, at vi har sådan en lorteskoledag om fredagen, når fredag er min yndlingsugedag. For det første har vi en lærer jeg ikke kan lide og to lærere jeg halvt kan lide, og det har intet med deres personer at gøre, for jeg synes, alle 2 er nogle flinke mennesker. Problemet er bare, at vores geografi- og kristendomslærer er mega succesfuld med begrebet 'kedelig undervisning', for jeg kan sådan set godt lide geografi (ikke kristendom, det er forfærdeligt ligemeget hvilken lærer, man har). Så har vi biologi, og det har jeg sådan set heller ikke noget imod, kun lidt. Vi får bare ekstremt mange lektier for, og vi laver ikke andet end at fremlægge, så det er lidt hårdt. Så har vi engelsk, og jeg kan faktisk rigtig godt lide vores lærer, for hun er simpelthen så sød efter min mening. Der er problemet så bare, at sidste år, hvor vores nuværende lærer var på barsel, havde vi en ekstremt dygtig vikar, som jeg lærte utroligt meget af, og engelsk var bare mit yndlingsfag hele sidste år. Menmenmen, jeg skulle jo fortælle om min dag i skolen.. Ja, det var det, jeg skulle. Vi havde vikar i de to første timer, som er geografi og kristendom as said before. Det resulterede så i, at vi havde historie istedet for. Fair nok. Så havde vi frikvarter, og af en eller anden underlig grund, kom dagens nissegaver først der. Seriøst, det pisser mig af, at jeg ikke ved, hvem den nisse er.. Man bliver virkelig nysgerrig. Bagefter havde vi (jeg tror faktisk, jeg lader jer prøve at gætte det, eftersom jeg satte fagene i kronologisk orden ovenover), og der så vi filmklip fra sådan en eller anden udsendelse fra DR1, Expedition New Guinea, I believe. Det var sådan noget med nogle forskere, der var på Ny Guinea for at finde nye dyrearter, hvilket jeg fandt rigtigt spændende. Og ved i hvad så? Så havde vi bare fri, for vores engelsklærer var ikke i skole. Woohoo.

Okay, jeg burde snart gå ovenpå, for jeg har snart ikke mere strøm på computeren. Hvorfor er min mor egentlig ikke kommet hjem endnu? Den er sådan set kvart i syv. Hun er langsom, eller også har hun på mystisk vis fået et eller andet twisted oppe på første etage, så hun ikke kan klokken mere. Hvad ved jeg.

-Line

Ingen kommentarer: