fredag den 18. december 2009

Juleferie!

"Nu det' jul, nu det' jul, på mi-i-in vej, nu det' jul, nu det' jul for dig og for mig.."

ENDELIG juleferie. I har ingen anelse om, hvor meget jeg har glædet mig til i dag. I et af de forrige indlæg skrev jeg noget om en nisse, som vi har haft i klassen i hele december måned, og nu kan jeg vist godt afsløre, at det har været Rikke og mig hele tiden. Vi købte gaver til alle i klassen inklusiv lærere og os selv, og så har vi ellers bare gået og sagt ingenting i en måned. Det troede jeg virkelig ikke, jeg kunne.

Kom lige i tanke om noget. Mathias havde sådan en IQ-terning med i skole i dag, og ved I hvad, der irriterer mig? Nu går jeg og tænker over, hvorfor jeg ikke kunne finde ud af det, så jeg tror, jeg bliver nødt til at anskaffe sådan en. Og den er fandme til at blive asocial af, det kan Tanja vist skrive under på, for hun havde næsten ikke tid til at spille pakkespil, så optaget var hun af den. Og apropos pakkespil, jeg fik 4 pakker, og det synes jeg altså, det er lidt sejt. Jeg fik en blyant med viskelæder, en cocktail shaker (Marc, jeg vil med glæde skrive under på, at du er weird), iskonfektetellerandetblasomjegoverhovedetikkekanlideslikagtigtnoget og kakaopulver, hvilket jeg synes var totalt geil! Mega meget gran i håret, Marie-Louise!

Nu hvor vi alligevel snakker om juleafslutningen, synes jeg bare, jeg lige skal gøre emnet helt færdigt. Efter nisse-gætning, IQ-terning og pakkespil skulle vi i kirke, og jeg har normalt ikke noget imod at komme i kirke, for normalvis synger jeg jo i koret, og så føles det ikke så galt. Men er der noget jeg ikke kan lide (jeg hader det ikke, for jeg hader ikke ret mange ting), er det bare den juleafslutning i kirken. Til gengæld skal Per have ros for postludium (hvad fanden er endelsen i bestemt ental? Hedder det postludiet? I have no clue), det var Jesus & Josefine titelmelodien på orgel. Coolness!

Ellers fik jeg mine karakterer i dag. Jeg fik to 12-taller, seks 7-taller og ti 10-taller, hvilket giver mig et gennemsnit på 9,2, og det er jeg virkelig stolt af. Jeg havde virkelig ikke forventet, at alle karaktererne ville være SÅ høje.

God juleferie til alle jer, der har fået det i dag, og I andre må have en god juleferie, når I kommer så langt.

-Line

Ingen kommentarer: