lørdag den 19. december 2009

zzZZzzzZzz..

Oh God, jeg er virkelig ved at falde i søvn. Menmenmen, jeg ville altså lige smide et eller andet herind, så det gør jeg.

I dag har jeg været i Musikcentret for en kort bemærkning, og jeg skulle ikke engang have noget til mig selv. Bagefter var jeg i Storcentret, hvor jeg fik købt min mors julegave og noget tekstil-halløj, som jeg skal bruge til sådan en konkurrence-ting. Ellers har jeg været ude at besøge min bedstefar på hospitalet, og det var bare rigtig hyggeligt. Han er heldigvis blevet sig selv igen, hvilket er rigtig skønt.

Jeg orker seriøst ikke at skrive mere, så I får bare lige en lille sang, som jeg ikke kan lade være med at have flip med for tiden.



Godnat og sov godt, når I kommer så langt. Og fortsat glædelig 19. december.

-Line

Ingen kommentarer: