mandag den 11. januar 2010

Everyday life of an ordinary teenager.

Hey yo!

Så har jeg været til årets første guitarlektion. Eller, jeg har egentlig været til årets 2 første guitarlektioner, for jeg havde dobbeltlektion, og det skal jeg også have næste gang. Det var rigtig fedt at komme i gang igen, og jeg havde virkelig savnet det. Jeg elsker at være til guitar. Punktum.

Der er bare noget, jeg virkelig ikke kan lide ved mig selv. Jeg er utrolig ubeslutsom, og det at tage en beslutning om noget, der først skal ske om lang tid er jeg virkelig ikke god til. Det er den situation, jeg sidder i for tiden med hensyn til mit efterskoleophold. Det er virkelig bare en ubehagelig situation, jeg sidder i, og jeg håber virkelig, jeg snart bliver mere beslutsom. Grunden til, jeg er i tvivl er, at jeg virkelig gerne vil være udvekslingsstudent, og det er bare virkelig forvirrende for tiden. God, jeg ville ønske, jeg kunne gøre et eller andet ved det. Bare sådan tage en beslutning og stå fast ved den. Det savner jeg virkelig.

Jeg er begyndt at mærke, der er blevet hverdag igen. Lektierne er begyndt at presse på, og vi har allerede fået 2 deadlines. Indtil videre går det faktisk ret godt med lektierne, og jeg håber, jeg kan fortsætte den gode stil, selvom jeg ikke engang selv tror særlig meget på det. Fik jeg forresten sagt, at jeg godt kunne bruge vinterferien?

Jeg trænger til at komme tidligt i seng, så jeg tror, jeg vil smutte nu. Godnat.

-Line

Ingen kommentarer: