lørdag den 9. januar 2010

Shop 'til you drop.

Hejsa.

Som I sikkert allerede har gættet, har jeg været ude at shoppe i dag. Januar-udsalg! Faktisk tror jeg kun, jeg købte en udsalgsvare, men det er en helt anden historie. Jeg vil sige, jeg selv synes, jeg har fået købt nogle gode ting og sager. Først var vi i BikBok, og der købte jeg et par sorte leggings og en trøje. Så gik vi i Glitter, hvor min mor var så flink at købe en rigtig fin halskæde til mig. Derefter gik vi over i Bispensgade, hvor vi var i den megetmegetmeget geniale butik, nemlig Only/Vero Moda! Seriøst, det er da den mest geniale idé. At sætte to i forvejen geniale butikker sammen til en er da bare ufatteligt skønt, for så kan man ligesom prøve begge mærkers tøj på samme tid og sætte det sammen og sådan noget. I love it! Nå, men der fandt jeg en trøje og en cardigan-agtig ting. Da vi var på vej igennem Salling, for at komme over i P-huset, faldt jeg lige over 2 bh'er, som jeg også godt lige kunne bruge, så dem købte jeg selvfølgelig også. Som man kunne høre fra ovenstående, fandt jeg ikke nogen kjole inde i byen, men det var fordi jeg her i går gik ind på Smartgirl og fandt en rigtig sød kjole, så da jeg kom hjem bestilte jeg ikke bare en, men 2 kjoler inde på Smartgirl. Nu håber jeg bare, jeg kan passe dem.

Ellers har jeg ikke lavet det store, men det gør nu ikke så meget, for det har været en rigtig hyggelig dag. Jeg plejede egentlig ikke at være den store shopper, men jeg må da nok sige, at der er blevet lavet om på det her indenfor det sidste halve år. Ahh. Jeg elsker nyt tøj. Når jeg bliver rig skal jeg have et walk in-closet. Fyldt med tøj, selvfølgelig.

-Line

Ingen kommentarer: