fredag den 8. januar 2010

Ugens top 3 - mails jeg har fået i denne uge.

Yo.

Som nogle af de kvikke nok har opdaget, har mine top 3-lister indtil videre været om nogle ting, der er sket i ugens løb, og det har jeg sørme også valgt at gøre denne gang. Siden der ikke har været nogen højtid, jeg har kunnet skrive om denne gang - altså bortset fra Hellige 3 Konger (hvilket også er min bedstefars fødselsdag), hvor vi ikke rigtigt kunne komme nogen steder, fordi vi var halvt sneet inde - har jeg valgt at denne uges top 3-liste skal være over e-mails, jeg har fået i denne uge. Grunden til jeg har valgt det er, at jeg nærmest har skrevet flere mails i denne uge end jeg har i hele mit liv (overdrivelse fremmer forståelse). Fordi jeg har sendt så mange mails, har jeg selvfølgelig også fået et par stykker, og nogle af dem var faktisk ekstremt skønne, hvis jeg selv skal sige det. Vi kunne jo tage et kig på..

Nummer 3!
Ugens nummer 3 er den mail, jeg fik fra Boogie i går. Det var egentlig ikke, fordi der stod noget spændende, for det der stod var egentlig bare "tak for din deltagelse i Tokio hotel konkurrencen, vinderne hører fra os". Alligevel blev jeg utrolig glad, da jeg åbnede den, for jeg havde virkelig ikke forventet, at få sådan en mail fra dem, så jeg troede, der ville have stået et eller andet med, at jeg var diskvalificeret, eller at jeg havde gjort et eller andet forkert med konkurrencen. Da jeg så så, det 'bare' var sådan en lille notits om, at de havde modtaget min mail, blev jeg meget, meget lettet.

Nummer 2!
Selvom vi havde snestorm i onsdags, og det ikke havde været den ideelle fridag, kan man vist roligt sige, at min dag endte godt alligevel. Jeg fik en mail med overskriften "Tillykke, du har vundet i GAFFAs læserkonkurrence", og jeg var sådan set ved at slette den, fordi jeg var bange for, det var et eller andet virus, eller en eller anden, der prøvede at narre mig. Så tænkte jeg mig om en ekstra gang, og kom i tanke om, at jeg rent faktisk HAVDE deltaget i en Gaffa-konkurrence - jeg havde bare glemt det. Bagefter blev jeg kontaktet af en fra Innovation, som spurgte mig efter, om jeg ville have en anden sækkestol eller et bord istedet for den, jeg egentlig havde vundet, hvilket jeg synes var rigtig flot af dem, altså sådan at give mig valget. Nu venter jeg så på, at der kommer en designersækkestol til moi!

Nummer 1!
I går kontaktede jeg en pige, som havde sat en besked op på sådan en penpal-side, jeg har holdt øje med i et par måneder. Allerede i dag havde jeg fået et svar tilbage, og et rigtig positivt et endda. Hun er rigtig sød, og jeg glæder mig til at lære hende at kende endnu bedre.

...

Ja, det var så ugens top 3. Jeg synes faktisk, min uge har været ret god, og disse mails har helt klart været med til at gøre den det.

-Line

Ingen kommentarer: