fredag den 8. januar 2010

Penneven!

Hey yo.

Det har taget mig ret lang tid, men jeg har endelig fundet en penneveninde fra et andet land. Hun hedder Christine, og hun kommer fra USA. Jeg regner med, at vi kommer til at skrive snail mail breve til hinanden på et tidspunkt, men indtil videre skriver vi bare på mail. Det er ret sjovt, for vi minder faktisk rigtig meget om hinanden. Da jeg så det, hun havde skrevet om sig selv, på den hjemmeside, jeg fandt hende igennem, troede jeg faktisk ikke, det ville komme til at fungere særlig godt, men jeg må sige, jeg er blevet positivt overrasket.

Der kommer X-Factor i aften! Woohoo! Sidste gang syntes jeg bare, det var ufatteligt sjovt med hende der Yslyn. "Jeg sværger, hvis jeg får en chance mere - jeg kan gøre det meget bedre!" Årh, det var genialt! Og jeg var bare mega vild med ham Jesper. Han var rigtig god, og så var han bare lidt nuttet, hihi.

Okay, jeg har virkelig ikke særlig meget fantasi for tiden.. Lidt dårligt.. I må bære over med mig!

-Line

Ingen kommentarer: