onsdag den 13. januar 2010

Hvorfor har jeg aldrig noget klogt at skrive?

Hyggehejsa.

*Indsæt super velskrevet indledning her*

I dag har jeg så været i skole. Var det spændende? Nej. Jeg troede faktisk, vi var ovre alt det der skrivdetsammeordsåmangegangeatdufårkrampeihåndenafdet-fis, for helt ærligt, det er da sådan noget, man gør i 2. klasse, ikke 8... Men jeg måtte jo tro om igen, for i dag skulle vi skrive 2 linjer med det samme ord heeeeele vejen hen, og det skulle vi så gøre med 30 forskellige ord. Det ord, jeg fik skrevet flest gange, var 'bag', som jeg fik skrevet 18 gange. Det er ren tortur.

Onsdag er som bekendt den lange dag i skolen. Vi har 7 timer, og de to sidste er idræt. De kvikke kan nok godt gætte, at idræt ikke er det, man har allermest lyst til at have i de sidste to timer på en i forvejen lang dag. Vi har alle sammen volleyball, og jeg hader volleyball (undskyld moster). Men hold kæft hvor var det bare kedeligt. Spillet sov virkelig. Jeg tror næsten, jeg faldt i søvn ind imellem, og jeg skulle endda holde øje med, om der kom en bold flyvende i hovedet på mig. Kort sagt var det nok den kedeligste idrætstime jeg har haft, siden vi fik nye lærere.

Nu til en hel anden sag. Er jeg underlig? De fleste vil nok sige ja, men jeg mener det rent faktisk seriøst denne gang. Noget siger mig, der er et eller andet galt med mig, for det er ligesom om, at folk ikke gider bo ved siden af mig. Min genbo døde i december, og nu flytter min ene nabo. Er jeg virkelig så slem at bo ved siden af? ..

Hov, jeg var liiiige ved at glemme og fortælle, at mine fine kjoler fra SmartGirl er kommet frem, og at de passer mig perfekt. I love them!

Anyway. Jeg dør, hvis jeg ikke får fingrene i dette blad:

*Indsæt genial afslutning her*

-Line

Ingen kommentarer: