fredag den 15. januar 2010

Ugens top 3 - hverdag igen..

Hejsa.

Først vil jeg godt lige undskylde for, at jeg ikke lige fik skrevet i går. Jeg har virkelig ingen inspiration her for tiden, og jeg tror fuldt ud på, at det er fordi, der er blevet hverdag igen. Og det er lige præcis det, min top 3 handler om i denne uge - nemlig tegn på, at der er blevet hverdag igen. Som sagt har jeg ingen inspiration for tiden, så jeg vil bare gå lige til sagen.

Nummer 3
Guitarundervisningen er startet igen! Aaah, det er virkelig skønherligt. Og jeg er endda startet ud med dobbeltlektioner! Er det ikke bare overkodylt dejligt? Jo, det er lige det, det er.

..Undskyld, jeg bliver lige nødt til at lave en lille afbrydelse. Har der altid været stavekontrol på Facebook, bloggen, osv.? Fordi jeg bliver altså bims af det! .. Endnu en indskydelse.. Jeg skal lige ligge det billede, jeg har fået lov til at fremkalde af Rikke, ind i den der fremkalde-mappe! Aww, Rikke, du ser så sød ud på det billede! Nå, tilbage til ugens top 3.

Nummer 2
Nanna har en eller anden virkelig skræmmende evne til at påvirke mig med de sange, hun render og synger. Alt hvad Nanna får på hjernen, får jeg også på hjernen, og jeg kan bare ikke gøre noget som helst ved det! Det er for eksempel ene og alene Nannas skyld, at jeg afskyr Tik Tok af Ke$ha. Eller at vi alle sammen render og synger Grethes ufatteligt poetiske rapsang til sit barnebarn, Malthe. Ej okay, det var halvt Rikkes skyld. Og Rikke og jeg har gået og sunget 'sig juhuuhuuuu!' 87 millioner gange i dag, fordi det er det eneste, vi kan af teksten til Lidt i Fem af Rasmus Seebach, som jeg for øvrigt har forelsket mig noget så gevaldigt her på det seneste.

Nummer 1
Det største tegn på, at der er blevet hverdag igen er, at vi har fået jeg ved ikke hvor mange lektier for. Oh my GOD, jeg ved virkelig ikke, hvad de lærere tror, vi er. Kloge eller sådan noget? Psssh. Jeg hader lektier. Men det, jeg allermest hader, er oplæg. Og er i gang med 4 lige for tiden. Stress, stress, stress.

---

Der er klassefest i morgen, og jeg glæder mig virkelig meget! Rikke og jeg starter ud klokken 2, hvor jeg kommer over til hende, og så gør vi os klar sammen. Iiih, det bliver bare hyggeligt, det er jeg sikker på! Men altså, det er jo så også en rigtig god grund til, at jeg burde runde af her og få noget søvn.. Så det har jeg tænkt mig at gøre. Godnat.

-Line

Ingen kommentarer: