tirsdag den 19. januar 2010

Gangsta goes country.

Yo.

Jeg synes, det er utroligt, så lidt fantasi, jeg har her for tiden. Jeg skriver jo nærmest aldrig. Det er lidt dårligt, men jeg kan altså simpelthen ikke finde noget at skrive om lige for tiden. Ergo bliver dette indlæg nok ret random.

Jeg var til guitar i går, og hurra for dobbeltlektioner! Man når virkelig meget, det synes jeg. Nå, men altså, sidste gang (hvilket ikke vil sige i går, men forrige mandag) spurgte jeg Nick efter, om han vidste, hvilken guitar det er, Tom spiller på i den video, jeg smed ind i dette indlæg. Det fik jeg så at vide i går. Eller, det vil sige, han sagde, han synes, den ligner ekstremt meget, og jeg kan kun give ham ret.


Tadaaa! Er den ikke fiiiiin? Det synes jeg, den er.


Tadaaa! Og nej, personen på billedet ovenover er ikke Tom. Det er Sheryl Crow, og den guitar, Tom spiller på, er en Sheryl Crow Signature. Det er ikke fordi, jeg synes, der er noget galt i, han spiller på den - det er da en rigtig fin guitar, som - af hvad jeg har hørt - spiller rigtig godt. Sagen er bare lige, at jeg kommer til at forestille mig Tom med en cowboyhat stående ved siden af Bill i cykelshorts. Hilarious. Og til jer, der ikke forstår det: Sheryl Crow er country-musiker, og hun har været gift med Lance Armstrong. Oh God, jeg får aldrig det billede ud af hovedet igen!

Jeg har vist ikke mere at sige for denne gang.

-Line

(Ingen af billederne tilhører mig).

Ingen kommentarer: