mandag den 4. januar 2010

Sneglefart.

Jeg orker ikke at skrive en eller anden pæn greeting til jer her, for jeg er ved at gå så meget amok, at jeg overvejer at sende mig selv på psykiatrisk afdeling.

Der er bare noget, der kan dirre min tålmodighed, og det er, når internettet er langsomt. God, jeg kan ikke tage det! Jeg indrømmer det, jeg ER i bund og grund ikke en tålmodig person, men det her kan da gøre enhver person sindssyg!

Det er lige præcis denne, jeg snakker om. Og grunden til, jeg er så irriteret på den lige nu er, at jeg har en hjemmeside til at køre sådan lige nu. Det værste er også bare, at den kører rundt og rundt og rundt i de der prikker, og man bliver fuldstændig bims i låget af at se på det!

Lige sådan kan jeg blive godt og grundigt irriteret over den her. Det er virkelig min værste fjende. Man sidder og ser et eller andet mega cool eller hører en god sang, og BAM! - så ser man den der! Jeg kan virkelig ikke klare det!

GOD, jeg skal have kværket den hjemmeside, der sidder og kører rundt sådan der LIGE med det samme, så I må have mig undskyldt.

-Line

Har I forresten set, at jeg har opdateret min Blogger-profil?

Ingen kommentarer: