søndag den 3. januar 2010

Ugens top 3 - yndlingsmomenter fra 2009.

Hey leute.

Så kunne jeg endelig finde et emne til min top 3 - det tog mig også kun 2 dage. Nå, men jeg må vel hellere komme i gang.

...

Okay, inden jeg kommer for godt i gang, vil jeg godt lige sige, at jeg ikke kan sætte disse i rækkefølge, og at det sikkert ikke er mine ultimative yndlingstidspunkter, selvom det helt klart er nogle af mine favoritter. Det bliver så heller ikke en rigtig top 3, for jeg har ikke tænkt mig at tælle ned, for jeg kan virkelig ikke bestemme mig til rækkefølgen.

I august var jeg til Nannas fars fødselsdag, og jeg brugte nærmest hele aftenen sammen med min guitar og nogle guitar-interesserede mennesker. Jeg spillede rigtig meget, og jeg fik øvet mig rigtig meget på at spille for andre, og det er derfor, det er blandt mine favoritter. Ikke på grund af fødselsdagen, men mere fordi jeg virkelig forstod, hvorfor nogle kendte siger "the stage is like a drug", for det er den virkelig. Det var også et af de tidspunkter, hvor jeg fik øjnene op for, hvor meget jeg egentlig brænder for musik. Den følelse man har efter at have stået på scenen, er virkelig den bedste følelse, jeg kender til.

Noget, der har været rigtig vigtigt for mit 2009, har været min bedste veninde, Rikke - den eneste, der læser min blog, så vidt jeg ved, haha. Vi har haft ekstremt mange gode oplevelser i år, og en af de rigtig gode, var da vi cyklede til Aalborg og tilbage igen. Vi havde ikke været sammen hele sommerferien, og da vi endelig fandt en dag, var den virkelig også bare hyggelig. Vi grinede virkelig meget, og det var virkelig en dejlig dag, som jeg ikke har tænkt mig at glemme lige med det samme.

Jeg føler, at jeg i 2009 virkelig er blevet en del af fællesskabet i min klasse, og mit yndlingstidspunkt derfra har har nok været, da Rikke fortalte mig om et lille skænderi, der havde været i klassen, imens jeg var syg. Jeg er selvfølgelig ikke glad for, at det skænderi omhandlede mig, men det fik virkelig fortalt mig, hvem mine virkelige venner er. Og på det punkt er jeg overhovedet ikke i tvivl om, hvem det er. Jeg er virkelig glad for at gå i en klasse med sådan nogle skønne personer som jer.

Udover dem, jeg lige har nævnt, har der selvfølgelig også været andre, der har været ligeså gode, men disse fortæller virkelig også meget om mig som person, så det var derfor, jeg valgte dem.

-Line

..Jeg ved ikke, om jeg får mulighed for at uploade indlæg ligeså tit, som jeg plejer, for skolen begynder jo igen i morgen, så I må bære over med mig. Sorry.

Ingen kommentarer: