torsdag den 20. august 2009

Ka' rotter li mælk - kakaaaaaoooo!

Hey yo!

Min mor tager ikke sin telefon. Aner virkelig ikke hvorfor. Det må hun også selv om, så må jeg bare se, om hun ender med at ringe til mig midt i kortræningen. Er nemlig ikke heeeelt sikker på, om hun ved, jeg skal være der til six o'clock idag. Jeg skal til koooooor! Det har jeg virkelig glædet mig til. Selvom jeg elsker ferier og alt, der bare minder om fridage, så må jeg nok sige, at det er rart at komme tilbage til hverdagen. Og jeg er rykket op til kor! Jeg er nu senior, er det ikke smukt? Det betyder så selvfølgelig også endnu flere søndage, hvor man skal stå tidligt op. Noget siger mig, Vorherre er et A-menneske. (Min mor ringede lige. Nu ved hun, at jeg først kommer hjem klokken seks. Og jeg ved, at hun var til møde, og at vi skal have pitabrød til aftensmad.)

Jeg vil lige fortælle lille en sandhed til alle de små mennesker, der siger, de ikke kan lide Maja kakaomælk, men godt kan lide Mathilde kakao. Der er det samme i kartonerne. Der står det samme på kartonerne. Der står til og med 'tappet af Arla Foods Amba'. Punktum. Og dem der siger, varm kakao med skumfiduser ikke smager godt, går virkelig glip af noget.

Nå, skolen i dag. Det har faktisk været en tisse sjov dag i dag. Vi startede med at have dansk, og nej, det var ikke sjovt. Vi skulle læse nogle referater op, af en novelle, vi har læst. Det minder mig om, at jeg skal læse den der anden novelle på et tidspunkt inden mandag. Så skulle vi have samfundsfag, og det er bare mit nye yndlingsfag. Det er vildt interessant. Og jeg kan faktisk også godt lide vores lærer. Han er rigtig flink. Og jeg fik ros, så jeg gjorde mig åbenbart nørdet bemærket på den ene eller anden måde, lol. Så havde vi tysk, ikke vildt spændende, det var bare kedelige ting om en eller anden historie. Og så fri. Hurra for korte dage!

Kom lige i tanke om, at vi glemte at gå ned på kontoret i dag. Ups. Det er fordi jeg skal til noget talentgruppehalløj, og jeg ville rigtig gerne fortælle om det, men - for der er jo altid et men - jeg har heller ikke selv fået noget at vide om det. Nå, det må vi gøre imorgen, Rikke.

-Leine Klejne

1 kommentar:

Rikke sagde ...

Det er rigtigt dejligt at komme igen til hverdagen (: - Se selv! Du er god til det hele! :D Det er godt, sys jeg xD Hurraaaa :D Samfundsfag er hyggeligt :D