onsdag den 16. september 2009

Blablabla.

Hey yo!

Jeg er bare glad i dag! Eller okay, også i dag. Jeg tror faktisk, at jeg lider af kronisk gladhed, men det er nok også en god ting.

Jeg har lige besluttet mig for, at jeg ikke laver det biologi, jeg skulle have lavet i sidste uge. Jeg bliver bare fuldstændig 'argh'-agtig, når jeg sætter mig for at lave det, fatter virkelig ikke, hvordan jeg skal komme i gang med det. (Lille note til mig selv: UUUUH, det skal jeg lige skrive om bagefter!) Jeg tror bare, jeg nøjes med at lave de 3859354036 ting, jeg også har for.

Nå, og så det, der lige skete i fjernsynet. Faktisk skete det også i går, eller rettere, det SKETE i går. Der var nemlig et meget grimt styrt omkring to kilometer fra mål i Vueltaen i går. Det var en Garmin-rytter, Julian Dean, en Quick Step-rytter, og en til, som jeg tror, var fra Cervelo. Til gengæld kom Matti Breschel på 9. pladsen i går i en massespurt, og det synes jeg, var rigtig flot. André Greipel fra Columbia kom på første. Det irriterer mig, at de ikke liiiiige har taget Cavendish med, men han var altså med i Missouri, og han kan jo ikke være to steder på samme tid.

Lige nu sidder jeg selvfølgelig og ser Eurosport, for dagens etape af Vueltaen bliver sendt nu her. (NU her, så jeg skriver videre om 3 minutter). 42 km/t, hold da stop altså! ... 193 km i alt. ... 5 ryttere i udbrud. ... Efimkin fra Ag2r er udgået. ... Robert Gesink har været styrtet, og han er ved at få renset sit knæ (?). ... Ballan og Cunego er ikke kommet til start idag, woohoo! ... Åh nej, Stuart O'Grady er også gået ud! Øvbøv! Nå, ellers er der ikke sket det store.

Som nogle af jer måske har opdaget, er der kommet et Tokio Hotel-banner nede i bunden af siden. Det er fordi, de har en eller anden konkurrence i gang, og man er da et konkurrencemenneske?..

Jeg kan ikke huske, hvad det var, jeg skulle til at skrive. Nå, jeg skriver det, hvis jeg kommer i tanke om det.

Line

Ingen kommentarer: