fredag den 11. september 2009

I heart weekend.

Ååååh, hvor jeg dog elsker fredag! Der er bare intet bedre! Og så har jeg været lidt halvsløj på det seneste, så det er rart, at få lov til at være hjemme i et par dage.

Jeg var i storcenteret med Rikke i dag, hvilket var rigtig hyggeligt. Vi gik rundt og kiggede efter lilla Lucas-briller, og da vi så endelig fandt den skobutik, hvor man kunne købe dem (og det er altså vildt underligt, at man køber briller i en skobutik..), var de ikke i lilla. Så gik vi over i Frellesen (for de hedder altså Frellesen efter Rikkes hoved!) og fik en trefarvet softice og en dum kassedame, som helt sikkert aldrig vinder en Ekspedient-award. Bagefter købte vi en af de der MySmoothie hver, og så så vi, at de var for gamle. Altså de smagte fint, og vi drak dem da også, men det var stadig for dårligt. Derefter gik vi over til bussen og tog hjem.

Ved godt, det var et meget kort indlæg, men jeg skal spise nu, og jeg har ikke det store at skrive om, så I må vente lidt med at få et langt indlæg igen.

-Line

Ingen kommentarer: