torsdag den 10. september 2009

Nu er jeg blevet klog på 2. Verdenskrig.

Okay, nu har jeg lige givet mig selv fem minutter uden lektielæsning. Nu får vi se, om jeg kan holde mig indenfor de fem minutter. Jeg stemmer på, at jeg ikke kan.

Jeg tog i skole omkring klokken tyve minutter i otte. Der sad vi så 6 mennesker inde i klassen indtil tyve minutter over otte, hvor de andre begyndte at komme. De fyrre minutter var egentlig tisse sjove. Camilla skulle forklare, hvad hendes bog handlede om, så hun gav os forskellige roller: Jeg var Veronica (tror jeg da, jeg hed), som var bedste vendinder med Karin, der blev spillet af Rikke. Jeg kunne ikke tage Louise, spillet af Camilla, som var bedste veninder med Maja (Jeanette). Karin og Louise var forholdsvis gode venner. Louise startede med at være "halvkærester" med Bernhard (stakkels fyr), men så blev jeg kærester med Bernhard. Så blev Karin jaloux, og så stjal hun mine bånd (i vores version var det CD'er) og gik til fest ved Louise. Så begyndte Louise og Maja at blive uvenner, og Maja begyndte så at gå med Sofia og en eller anden anden, som blev spillet af henholdsvis Jeanette og Casper (ja, Casper spillede en pige - han vidste det bare ikke). Og en hel masse andet bla. Det var faktisk utrolig sjovt, men man skulle nok have været der. Nå, nok om det. Da den så blev halv ni tog vi bussen til en eller anden anden skole, som jeg ikke kan stave til, hvor de har sådan et besættelsesmuseum. Der skulle vi så høre noget om Danmarks besættelse og sådan noget. Jeg vil nok sige, at jeg syntes, døren var den mest spændende ting. Bastabum. Da vi så kom hjem havde vi lige sådan en halv 'hyggetime' med Frank, som fortalte om Shell-huset, hvilket jeg sys, var ret spændende (note: jeg har lige skrevet ordet 'spændende' 3 gange, og alle gangene er jeg kommet til at starte med at skrive 'spøndende'). Så havde vi tysk, og ingen havde lavet lektier, så Anne-Marie var lidt gnaven.

Der er ikke Vuelta i dag. Lorte hviledag. (Og så kommer jeg lige i tanke om, at jeg skal tjekke op på Tour Of Missouri. Be right back). NEEEJ! Kurt-Asle skifter til Team Sky. Prut mig i øret altså! (Læser videre). Der står ikke noget om hvordan det går i Tour Of Missouri. (Jagten går videre). Thor Hushov(e)d vandt 3. etape, og for mig ser det ud som om, Chris Anker er på 2. pladsen i bjergkonkurrencen. Woohoo!

Nå, nu er jeg nået langt over de 5 minutter. Jeg håber på at skrive snart.

-Line

Ingen kommentarer: