tirsdag den 8. september 2009

Happiness!

Jeg er så glaaaaaad! Yeah!

Der er sket nogle meget dejlige ting her på det seneste. Jeg kan jo ligeså godt starte fra en ende af.

Som jeg skrev i sidste blogindlæg, fik jeg jo svar på min fanmail til Chris Anker, hvilket jeg stadig er vildt begejstret over. Og i det sammenhæng har jeg lavet mit til dato mest drengede OG flotteste kort nogensinde. Bastabum.

Der var en koloenormtmegavildtoverspændende etape i Vueltaen i dag. Jakob Fuglsang var i udbrud! Det var altså virkelig sådan, at man sad helt ude på kanten af sofaen og bed negle. Desværre endte han 'kun' som nummer tre. Jeg kunne godt have ondt ham en etapesejr ovenpå al hans styrten. Og Karsten Kroon endte på en ottendeplads. Saxo har irriterende nok ikke opdateret deres hjemmeside endnu, så jeg ved ikke, hvor Fuglsang ligger i den samlede stilling, men han må da have fået et minut eller to plus de otte bonussekunder han fik for at komme ind som treer. Så også lige, at Chris Anker efter den første etape i Tour Of Missouri har taget bjergtrøjen, og at Jens Voigt har fået et godt comeback i sidstnævnte løb.

I dag fik jeg brev fra Ådalen. For dem der ved det, er det den efterskole, jeg regner med at tage på næste år, det vil sige som mit niendeklassesår. Jeg skal til et møde dernede i oktober, men jeg regner nu stadigvæk med at tage derned til Efterskolernes Dag. Jeg glæder mig vildt meget!

Uh, og jeg er også bare blevet færdig med mine grimme tysk-tegninger! Det er altså også ret fedt, selvom de blev grimme.

Nå, mon ikke vi snart skal spise. Det håber jeg i hvert fald, for jeg er meget sulten.

I må ha' det.

-Line

Ingen kommentarer: