torsdag den 29. juli 2010

Sommerhus.

Hej!

Jeg er egentlig ved at være rimelig træt, men jeg tror, mit nye nytårsfortsæt (som starter midt inde i året - jaja whatever, det er sikkert dem, der holder bedst. Folk kan alligevel aldrig holde deres nytårsfortsæt) skal være at gøre de ting, jeg har aftalt med mig selv, jeg skal gøre. Og det inkluderer altså også at opdatere bloggen, når jeg har skrevet, jeg ville gøre det, eller når jeg bare har tænkt på det, eller selvfølgelig hvis jeg har lovet Rikke det. Ligesom at jeg skal gå en tur hver dag fra nu af og så til jul. Og indtil videre har jeg faktisk overholdt det, yeah.

Som I måske ved, har jeg været en tur i sommerhus i Løkken. Min veninde Nannas familie har sommerhus deroppe, og min mor havde lovet hendes forældre at hjælpe med at male det - hvilket de overraskende nok blev færdige med på to dage. Vi tog derop mandag eftermiddag, efter at havde været et smut hjemme igen, fordi geniet (og nu ved vi godt alle sammen, hvem geniet i vores husholdning er - det er i hvert fald mig, der har 10,4 i gennemsnit) glemte sin hovedpude hjemme i sengen. Så ja, jeg huskede min dyne, men glemte min pude. Det skete rent faktisk. Da vi kom derop, tog vi en tur ind til Løkken, hvor min mor og Nannas mor gik ind i overraskende lidt tøjbutikker. Vi spiste is på sådan en sød, lille iscafé, Fredis, og jeg fik is med nutellasmag - mhm! Jeg så også de sejeste All Star sko ever, men min mor var nærig, så jeg fik dem ikke engang prøvet. Og så var vi i Bolcheriet, elsker bare at være derinde! Og til alle, der skulle være i tvivl (hostrikkehost), så er de bolcher med et K i med karamelsmag! Og mine yndlingsbolcher er bare totalt meget dem med de små, søde jordbær indeni! De er bare så nuser! Da vi kom hjem til sommerhuset spillede mig og Nanna guitar, og jeg nakkede også Nannas guitar og satte mig ud på græsset for at spille lidt - så begyndte naboens hund så at gø lidt meget efter sang 4, og så gad jeg ikke mere. Apropos naboens hund, så har min nabo lige fået en sød, lille hundehvalp som hedder Kosmo og er tolv uger gammel. Den er bare den sødeste, lille ting, den er!

Okay, jeg blev lige enig med mig selv om, at det var på tide at lave et linjeskift. Lidt senere skulle vi spise aftensmad, og vi fik hjemmelavede burgere! Bagefter gik mig og Nanna en tur, hvor jeg fandt musik, som Nanna skulle høre, og hun fandt musik, jeg skulle høre. Det minder mig om, at jeg skal have downloadet denne virkelig gode sang med 30 Seconds to Mars. Og da vi kom hjem igen, vandt vi næsten i Trivial Persuit. Vi førede hele tiden, og så vandt de fandme til sidst!! Pis også! Og så gik vi i seng.

Dagen efter gik vi en lang tur langs stranden, min mor, Nanna og mig. Og så malede min mor og Nannas forældre sommerhuset. I dag sad jeg og så The Notebook, imens min mor og Vibeke malede, og Nanna og Bo var i Hjørring. Den film er såsåså god! Virkelig et must see! Lidt senere skulle vi så hjem, og så har jeg siddet og lavet alt og intet her på computeren siden. Eller nej, jeg har selvfølgelig også været ude på min daglige gåtur, det er rigtigt! Meget hyggeligt vil jeg sige.

Jeg vil lige skynde mig at tilføje et par linjer til mit sidste indlæg om Matthew Leone. Hvis I gerne vil støtte ham, men ikke har mulighed for at bruge PayPal eller synes, det er spild af penge, så vil jeg foreslå, I køber et par sange af Madina Lake - på den måde støtter man dem jo også.

Nå, det var vist alt, jeg havde på hjerte for nu. Tak fordi I læste - skriv endelig en kommentar, det ville jeg blive overlykkelig over!

Knus fra Line

Ingen kommentarer: